Don't look back into the motherfucking sun.



It's a new day, it's a bright day, even when you stand in the dark; it's just that, you've been broken into fifty pieces. Today is gone, I'm the only light that you see; you need someone, I know all you needed was me. Everyday we wake if it takes too long, just tell me something new; forget about the sunshine when it's gone. Another pale moon shines like high noon; midnight never felt so cold alone; it's just that you're uneasy when you need me. Today is gone, I'm the only light that you see; you need someone, I know all you needed was me. Everyday we wake if it takes too long, just tell me something new; forget about the sunshine when it's gone. You can say it's right, but it feels so wrong, just show me something true; forget about the sunshine, forget about the sunshine when it's gone. Today is gone, I'm the only light that you see; you need someone, I know all you needed was me.

5 talk way too much:

Julieta dijo...

qué buena letraaaa(L) esa frase"i know all you needed was me" :) besitos dany cuidate!

del 503 al sv dijo...

Yep, sometimes you just can't ignore the facts. :D

Ferchì # dijo...

ENCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIO? DONDEEEEEEEE jajajaja. Asi me anoto :O, bue re copiona jajajaja. Un besssssssssssito ♥

Sebastián dijo...

Esa foto me hace acordar a las fotos tontas que saco con la cámara(no digo que esa foto sea tonta, es muy muy linda y artística pero las mías si son tontas).
The All American Rejects (L)

felcho berrutti rampa dijo...

idem lo del flaco de arriba, aunque ahora no porque mi camara se rompio, pero envidio a la gente que saca fotos lindas (lease: vos y tus semejantes) porque a mi no me salen :'( ajajja, y no se si sera tema de camaras, o de habilidad, no se, consejos? beso!

pd: esta cancion no la conozco, ya me mande a guguel a ver que tal, seguro que me atrapa